اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

فرماندار رباط کریم: تامین مسکن ملی در نصیرشهر پرند و رباط کریم همراه با سرانه ها باشد

رباط کریم- فرماندار رباط کریم با اشاره به اینکه این شهرستان باید با نگاه ملی دیده شود و زیر ساخت ها قبل از افتتاح تأمین شود گفت: مسکن ملی در نصیرشهر، پرند و رباط کریم همراه با سرانه ها باشد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، امید احمدی در جلسه شورای مسکن و باز آفرینی رباط کریم اظهار داشت: شهرستان رباط‌کریم بار مسکن کشور را می‌کشد و تأمین کنند بیشترین مسکن برای خانوارها است و شهرستان باید با نگاه ملی دیده شود و زیر ساخت‌های آن قبل از افتتاح تأمین شود.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اساسی و درخواست‌های مهم مردم مربوط به مسکن است افزود: با توجه به افزایش قیمت مسکن و اجاره بها به یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مردم تبدیل شده که در جهت کاسته شدن از دغدغه‌ها همه دستگاه‌های خدمات رسان باید از تمامی ظرفیت خود جهت تکمیل مسکن ملی استفاده کنند.

احمدی با بیان اینکه در تأمین مسکن ملی در نصیر شهر، پرند و رباط کریم همراه با تأمین سرانه‌ها باشد تاکید کرد: همه دستگاه‌های دولتی مکلف هستند همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: تشکیل تعاونی مسکن کارکنان دولت در رباط کریم می‌تواند کارکنان همه ادارات را صاحب خانه کند و باید زمین‌هایی که فاقد کاربری و از قیمت مناسب برخوردار هستند شناسایی و برای طرح ساخت مسکن اجرا شود و این پروژه با کمک شهرداری‌ها در محل مناسب اجرا و با اولویت خود کارمندان دولت به آنان واگذار می‌شود.

فرماندار رباط کریم به طرح تشویقی برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده در رباط کریم اشاره کرد و گفت: طرح‌های تشویقی در حوزه بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده در رباط کریم در نظر گرفته شده که به بازسازی بافت‌های فرسوده کمک بسزایی می‌شود.

احمدی افزود: شرکت عمران و دستگاه‌های ذی‌ربط با شناسایی خانه‌های خالی در شهر پرند نسبت به اعلام آن به اداره مالیات و عرضه به بازار اقدام کنند.

وی با اشاره به سرریز جمعیت از سراسر کشور به پرند عنوان داشت: بالطبع و با افزایش جمعیت دانش آموزی نیاز به ساخت و تجهیز مدرسه نیز افزایش می‌یابد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.