اخبار شهرستان بهارستاناخباردر استان

فرماندار شهرستان بهارستان: این شهرستان از استانداردهای درمانی عقب است

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: این شهرستان در استاندارهای حوزه درمانی دارای عقب‌ماندگی است و مردم این شهرستان برای درمان به شهر تهران مراجعه می‌کنند.

فرماندار شهرستان بهارستان: این شهرستان از استانداردهای درمانی عقب است

به گزارش شجرنیوز، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در شورای هماهنگی تحول اجتماع‌محور محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان به زندگی 700 هزار نفر در مساحت مسکونی 50 کیلومتری بهارستان اشاره کرد و اظهار داشت: جمعیت بسیار بالا در بهارستان تهدید و فرصت قلمداد می‌شود که جمعیت دانش‌آموزی شهرستان با چند استان برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه 15 اداره بهارستان در واحدهای مسکونی مستاجر هستند افزود: 100 تخت بیمارستانی در بیمارستان نیمه کاره برای جمعیت 700 هزار نفری بهارستان وجود دارد که از لحاظ سرانه‌های درمانی در وضعیت نامطلوب قرار داریم‌.

فرماندار شهرستان بهارستان سپس بیان کرد: شهرستان بهارستان در شاخص‌های سلامت نسبت به حد استاندارد یک‌پنجم آمار را به خود اختصاص داده است که از استاندارهای حوزه درمانی عقب‌ماندگی وجود دارد و مردم برای درمان به شهر تهران مراجعه می‌کنند.

نوحی با بیان اینکه شهرستان بهارستان قطب تولید پوشاک، مبلمان و کیف و کفش در استان تهران است گفت: ایجاد مجتمع‌های صنفی جهت ساماندهی و برند سازی واحدهای تولیدی بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اغلب واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش شهرستان بهارستان در کارگاه‌های کوچک زیرزمینی تولید و عرضه می‌شود که خطرات بسیار زیادی را در حوزه ایمنی و حریق به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان بهارستان ابراز داشت: شهرستان شور عاشورایی بهارستان از ظرفیت فرهنگی و مذهبی بسیار بالایی برخوردار است که مردم ولایت مدار پای کار نظام و انقلاب هستند.

نوحی افزود: حجم عظیمی از حضور اتباع خارجی را در شهرستان بهارستان به دلیل اتفاقات اخیر در کشور افغانستان رو به رو هستیم که باید در حوزه‌های مختلف که منجر به آسیب می‌شود چاره‌اندیشی کرد.

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: توسعه و آبادانی محلات کم‌ برخوردار شهرستان بهارستان نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی را می‌طلبد تا در تامین سرانه‌ها به استانداردها نزدیک شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.