اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

فرماندار شهریار: تامین نیروی انسانی بیمارستان امام خمینی (ره) درحال انجام است

فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) این شهرستان به موازات انجام عملیات عمرانی آن در دست اجرا است.

فرماندار شهریار: تامین نیروی انسانی بیمارستان امام خمینی (ره) درحال انجام است

به گزارش شجرنیوز از شهریار، امیرعباس شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار افزود: اکنون عملیات عمرانی بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار با جدیت در دست اجرا است و بی وقفه کارهای عمرانی آن پیش می رود.

وی یادآور شد: یکشنبه های هر هفته جلسات هماهنگی و پیگیری عملیات عمرانی این پروژه با حضور دستگاه های مربوطه استانی و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و آخرین وضعیت رصد می شود.

شفیع زاده اظهار داشت: در آخرین گزارش های دریافتی از عملیات عمرانی این بیمارستان، عملیات اجرایی آن تا پایان دی سال جاری به پایان می رسد و اقدامات لازم برای تجهیز و تامین نیروی انسانی آن سرعت می گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار و معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: بنا شده تا طی حداکثر سه ماه اقدامات لازم برای تجهیز و تامین نیروی انسانی انجام شود که بر همین اساس می توان وعده بهره برداری کامل از آن را برای عید فطر داد.

این مسئول اعلام کرد: در زمینه تجهیز این بیمارستان سعی شده تا با بهره گیری از آخرین امکانات و سیستم های درمانی، این مرکز به عنوان محور درمانی بیمارستانی غرب استان تهران مجهز شود.

شفیع زاده ادامه داد: از سوی دیگر بناست از ظرفیت آن به عنوان مرکز آموزشی و درمانی بهره برداری و به این طریق ظرفیت آماده سازی دانشکده علوم پزشکی شهریار فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان شهریار یادآور شد: با بهره برداری از این بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی که ظرفیت آن پیش از این ۳۱۳ تختخواب پیش بینی شده بود و اکنون افزایش یافته، نیاز درمانی در منطقه غرب استان تهران به سطح قابل قبولی می رسد و نوید خوبی برای مردم این شهرستان پس از سه دهه معطلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در صورت بهره برداری از دانشکده علوم انسانی کنار بیمارستان امام خمینی (ره) زمینه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان شهریار فراهم می شود.

تکمیل و بهره برداری از بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار از مصوبات سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران در اردیبهشت سال جاری بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.