اخبار شهرستان فیروزکوهاخباردر استان

فرماندار فیروزکوه :۵۰ تن آرد به سهمیه این شهرستان افزوده شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهرستان ۵۰ تن آرد به سهمیه شهرستان فیروز کوه در سال جاری افزوده شد.

فرماندار فیروزکوه :۵۰ تن آرد به سهمیه این شهرستان افزوده شد

به گزارش شجرنیوز از فیروزکوه، محمد حیدری منش روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری کار گروه آرد و نان به خبرنگار ایرنا گفت:هشتمین کار گروه آرد و نان با حضور اعضای کار گروه برگزار شد و به منظور رفع نیاز شهروندان این سهمیه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این شهرستان  در ۳  نوبت در سال تغییرات دریافت آرد  دارد، توضیح داد: این سهمیه در ۴ ماه نخست سال بیشتر چهار ماهه دوم و سوم دریافت می شود.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: به دلیل کاهش سهمیه آرد شهرستان در نوبت دوم و سوم و افزایش جمعیت مقرر شد که سهمیه آرد شهرستان  بر اساس نیاز واقعی ۵۰ تن افزایش پیدا کند و در حال حاضر شرایط تامین آرد و  نان به نحو مطلوب در شهرستان مدیریت می شود.

حیدری منش ادامه داد: گشت های مشترک با حضور نماینده تعزیرات، جهاد کشاورزی بر اساس قانون انتزاع، بسیج اصناف و بازرسی فرمانداری به صورت دوره ای بر فعالیت و عملکرد نانوایان نظارت دارند.

وی با اشاره به مواردی که در بازرسی مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: ساعات پخت، وزن چانه، میزان آرد مورد استفاده و قیمت عرضه نان برخی از مواردی است که در گشت مشترک بازرسی به آن پرداخته می شود.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: شرایط آرد ونان در سطح شهرستان با توجه به نظارت‌های انجام شده مناسب است و نیازهای شهروندان در حوزه آرد ونان به طور کامل مرتفع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.