اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

فرماندار قدس؛ هر خانه، یک پایگاه اشتغال

اولین آموزشگاه طلا و جواهرسازی در شهرستان با حضور فرماندار قدس، امام جمعه و دیگر مسئولین افتتاح شد.

فرماندار قدس؛ هر خانه، یک پایگاه اشتغال

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی در آیین افتتاحیه آموزشگاه طلا و جواهرسازی با اشاره به تقویت و تغییر فرهنگ اشتغال بیان کرد: می‌بایست تغییراتی در فرهنگ اشتغال ایجاد شود چراکه خیلی از جوانان اشتغال را در پشت میز‌های ادارات دیده درحالی که اشتغال در بخش خصوصی از ذوق و سلیقه‌ای خاصی برخوردار است که در ادارات موجود نیست.

وی با اشاره به کاهش دغدغه نقل و انتقالات در حوزه طلا و جواهرات افزود: یکی از دغدغه‌‌‌های حوزه طلا و جواهرات نقل انتقالات از محل تولید به محل عرضه است و با ایجاد این مرکز علاوه بر اشتغالزایی دغدغه حوزه امینتی کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار قدس گفت: امید است نسبت به اطلاع رسانی در سطح شهرستان و استان اقداماتی لازم صورت گیرد و در این حوزه می‌توان اشتغال خانگی تالیف کرد و می‌توانیم به افراد وام های زود بازده بنیاد برکت و کمیته امداد به منظور توسعه کسب و کار پرداخت کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس در خصوص همکاری دستگاه‌های متولی به منظور توسعه اشتغال در شهرستان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی باید با هم‌پوشانی یکدیگر به منظور توسعه اشتغال در سطح شهرستان فعالیت کنند به نوعی ‌که بتوانیم به صورت عرضه کننده شناخته شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.