اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

فرماندار ملارد: دولت مشکلاتی که از گذشته به ارث برده را رفع می کند

فرماندار شهرستان ملارد گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم الحمدالله امید در کشور ایجاد شد، دشمن دید این دولت به دنبال حل مشکلاتی است که از گذشته به ارث برده و مسائل کشور را به مذاکرات و نگاه به بیرون گره نزد.

فرماندار ملارد: دولت مشکلاتی که از گذشته به ارث برده را رفع می کند

به گزارش شجرنیوز از ملارد، شامگاه یکشنبه طی مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خوبانی، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد،محمد بهمنی شهردار ملارد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ملارد و رؤسا و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد، از زحمات سرکار خانم مشعشعی بخشدار سابق و محمد رضا یزدانیار سرپرست بخشداری قدردانی و حمید کاظمی به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

امام جمعه شهر ملارد در ابتدای مراسم گفت:مسئولیت هم سنگین و هم شیرین است و شیرینی آن در خدمت به مردم است که مشکلات مردم را حل می کند و گره از کار مردم می گشاید.

حجت‌الاسلام خوبانی اظهار داشت:مسئولیت از طرف دیگر امانت است که باید در این امانت داری مواظب بود. امیدوارم بخشدار جدید با همکاری دهیاری ها برای آبادانی روستاها تلاش کنند چرا که بار مسئولیت سنگین است.

وی یادآور شد: مشکلات روستاها زیاد و جا برای کار زیاد است و برای مردم و نظام باید شبانه روز کار کرد.

امروز دولت علی رغم تحریم ها، دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه های بین المللی و منطقه ای به دست آورده است

جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم شریف و وقت شناس ملارد در تجمع ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان گفت: ️خواسته اصلی مردم از مسئولان بویژه نیروهای امنیتی، انتظامی و قوه قضاییه برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت عمومی است.

وی ادامه داد:️دشمن روند رشد و پیشرفت نظام را در طول ۴۳ دیده است، نظام در این ۴ دهه ای که گذشت علی رغم فراز و نشیب ها در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و …. خوش درخشید و قله های پیشرفت را فتح کرد.

وی تصریح کرد:️ با روی کار آمدن دولت سیزدهم الحمدالله امید در کشور ایجاد شد، دشمن دید این دولت به دنبال حل مشکلاتی است که از گذشته به ارث برده و مسائل کشور را به مذاکرات و نگاه به بیرون گره نزد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد افزود:️ امروز دولت علی رغم تحریم ها، دستاوردهای ارزشمندی را در حوزه های بین المللی و منطقه ای به دست آورده است. وقتی دشمن کار شبانه روزی دولت را دید، تحریم های بیشتری وضع کرد، شروع به برنامه ریزی و طراحی برای آشوب و جنگ ترکیبی در داخل کشور کرد .

️فرماندار ملارد گفت: امیدواریم روزی برسد که هیچ کسی و هیچ مدیری جرات دست درازی به اموال مردم نداشته باشد.️

کریمی با بیان اینکه به ما گزارش داده اند که دفتر برخی دهیاران تجملاتی است، ابراز داشت: به بخشدار جدید توصیه می کنم با جدیت با این چنین دهیاران برخورد جدی شود ،چرا که بایستی  پول مردم برای ارائه خدمت عمومی خرج گردد و نه اینکه صرف تشریفات شود .️

وی اظهارداشت: تعدادی از مدیران ادارات در پاسداشت و نگهبانی از بیت المال کوتاهی دارند که با چنین مدیرانی بشدت برخورد قانونی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.