اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

فرماندار: ۱۰۸ تن آرد به سهمیه شهرستان قدس اضافه شد

فرماندار شهرقدس گفت: اقدامات انجام شده در حوزه آرد و نان مانند موضوع افزایش سهمیه آرد نانوایان در ۲ نوبت به میزان ۱۰۸ تن و دیگر موارد که به صورت یارانه‌ای از طریق دولت پرداخت می‌شود در راستای آگاهی شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، وحید گلی کانی شامگاه شنبه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان بر بررسی و راستی‌آزمایی مصوبات این کارگروه در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی افزود: یکی از مواردی که همواره در جلسات مورد تاکید است، موضوع ساعت کاری نانوایی‌ها بوده که باید نسبت به تثبیت آن فعالیت شود، همچنین با اجرای طرح هوشمندسازی نان تمام موارد به منظور سهولت شهروندان پیش‌بینی شده و وظیفه ما به عنوان متولیان امر مدیریت و تبیین این سیاست‌ها در کف جامعه است.
این مسئول در رابطه با بررسی و راستی‌آزمایی مصوبات این کارگروه در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: اقدامات لازم به منظور بررسی و راستی‌آزمایی مصوبات این کارگروه در سال ۱۴۰۱ انجام شود تا از تکرار آن در سال آتی جلوگیری و مصوباتی که اجرائی نشده‌اند هرچه سریعتر تصمیم‌گیری شود.
فرماندار شهرقدس اضافه کرد: جلوگیری از گرانفروشی، کم‌فرشی و دیگر تخلفات حائز اهمیت است، زیرا تکریم ارباب رجوع را در پی دارد و باید پیگیری لازم در راستای شناسایی چرخه نامطلوب تامین آرد در بعضی از نانوایی‌ها شناسایی شود، همچنین با هماهنگی مجموعه اماکن طبق قانون نظام صنفی، موضوع پلمب نانوایی‌های متخلف نیز در دستور کار قرار گیرد.
گلی‌کانی اظهار داشت: باتوجه به فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ که مقارن با ماه مبارک رمضان است، اداره صمت و دیگر دستگاه‌های متولی نظارت‌های لازم را در راستای تعطیلی و زمان فعالیت نانوایی‌ها به دور از تظاهر به روزه‌خواری داشته باشند.
این مسئول تاکید کرد: باتوجه به اینکه موضوع دفترچه نانوایی یک امر مهم در راستای ارزیابی و مدیریت واحدها است بنابراین بازرسین در حین بازدید تمام نکات از جمله تخلفات را در آن قید کنندد و تمام نانوایی‌های شهرستان ملزم به داشتن آن هستند.
فرماندار شهرستان قدس یادآور شد: گشت‌های تنظیم بازار به صورت سرزده و خارج از زمان اداری افزایش یابد تا مردم بتوانند دغدغه حوزه مدیریت شهری به همراه برخورد قاطع با معضل گرانفروشی را لمس کنند.

این مسئول گفت: همچنین باتوجه به اجرائی شدن طرح کالابرگ الکترونیک نظارت بر توزیع کالاهای اساسی به صورت گسترده و دقیق تر انجام شود.

شهرستان قدس در غرب پایتخت در همسایگی شهریار و در مسیر جاده قدیم کرج (کیلومتر ۱۸) واقع شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.