اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

فروش اموال مسروقه ملارد در مراکز جمع‌آوری ضایعات ‌

ملارد- فرماندار ملارد ‌گفت: بسیاری از اموال مسروقه در مراکز جمع آوری ضایعات به فروش می‌رسد لذا ضروری است شهرداری و سازمان پسماند نسبت ساماندهی این مراکز با قید فوریت اقدام کنند.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، جابر کریمی صبح امروز در نخستین جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت این شهرستان ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در برخورد با سارقین و مال‌خران اظهار داشت: بسیاری از سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود که لازم است با توان ویژه و عزم جدی این افراد از سطح شهر جمع آوری شوند.

وی افزود: بسیاری از اموال مسروقه در مراکز جمع آوری ضایعات به فروش می‌رسد لذا ضروری است شهرداری و سازمان پسماند نسبت ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن این مراکز با قید فوریت اقدام کنند.

فرماندار ملارد با تأکید بر این‌که از همه تمهیدات لازم در خصوص پیشگیری از جرم با بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت‌های موجود سایر سازمان‌ها باید استفاده شود عنوان داشت: لازم است که از ظرفیت نگهبان محله در راستای افزایش امنیت مجتمع تجاری و مسکونی استفاده شود.

کریمی تصریح کرد: تنها نیروی انتظامی و دستگاه قضا وظیفه مقابله با سرقت را ندارند بلکه همه دستگاه‌ها باید در مراقبت و محافظت از اموال عمومی فعالانه‌تر ورود کنند.

وی ادامه داد: اقدامات خود مراقبتی و بازدارنده اولیه برای تأسیسات و تجهیزات، و نیز کاهش انگیزه سارقان با استفاده از تجهیزات کم‌ارزش توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در راستای پیشگیری از سرقت ضروری است.

فرماندار ملارد در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش در بحث حفاظت از اموال عمومی و شخصی به عنوان یکی از عوامل مهم پیشگیری از سرقت است که باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اداری به‌ویژه آموزش و پرورش قرار گیرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.