اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

فعالیت غیرمجاز ۳۰۰ واحد صنفی ضایعاتی در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از وجود ۳۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه خرید و فروش ضایعات در بهارستان خبر داد و گفت: این واحدهای فاقد مجوز کابل‌ها و تأسیسات شهری سرقتی را خریداری می‌کنند و هیچ نظارتی روی آن‌ها نیست.

فعالیت غیرمجاز ۳۰۰ واحد صنفی ضایعاتی در بهارستان

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ محمدرضا علیزاده عصر امروز در نشست شورای اداری بهارستان با اشاره به کاهش 17 درصدی وقوع سرقت در این شهرستان اظهار داشت: در سال جاری کشفیات پلیس  12 درصد افزایش و دستگیری‌ها  نیز رشد 23 درصدی داشته است.

وی به دستگیری 1250 اراذل و اوباش طی 48 ساعت گذشته در طرح امنیت محله محور اشاره کرد و افزود: 1050 معتاد متجاهر در 48 ساعت گذشته جمع‌آوری و تحویل مراکز بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان سرقت خرد و محتویات داخل خودرو را در رأس سرقت‌های بهارستان عنوان کرد و گفت: سرقت تأسیسات شهری و کابل‌های برقی بیش از 80 درصد کاهش یافته است.

علیزاده به وجود 300 واحد صنفی ضایعاتی فاقد پروانه و مجوز بهره‌برداری اشاره کرد و ابراز داشت: این واحدهای صنفی کابل‌ها و تأسیسات شهری را خریداری می‌کنند اما هیچ نظارتی از سوی دستگاه‌های متولی روی آن‌ها نیست و اگر این واحدهای صنفی ساماندهی شوند شاهد کاهش سرقت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیش از 300 قهوه‌خانه در بهارستان وجود دارد که 90 درصد آن فاقد مجوز است تصریح کرد: برخی از قهوه‌خانه‌های بهارستان جولانگاه و محل اتراق اراذل و اوباش و سارقین هستند.

فرمانده انتظامی بهارستان در پایان با بیان اینکه هیچ‌گونه تخریبی توسط اغتشاشگران در 75 روز گذشته در بهارستان وجود نداشت خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با قاطعیت با اراذل و اوباش و برهم زنندگان جامعه برخورد می‌کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.