اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

قاتل فراری قتل‌های خانوادگی ورامین و پاکدشت در درگیری با پلیس کشته شد

پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی محل اختفاء و دستگیری قاتل فراری دو فقره قتل در ورامین و پاکدشت و در پی آن درگیری مسلحانه پلیس با قاتل خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سردار دلاور القاصی مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل متواری اظهار داشت: فردی از اتباع افغانستان که در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در پی اختلاف خانوادگی با استفاده از سلاح گرم مرتکب قتل همسر و یکی از دوستان همسرش شده بود با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک درگیری متقابل با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.

وی افزود: متهم پس از تغییر مکرر مکان اختفاء، سرانجام در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان پاکدشت خود را در محاصره پلیس می‌بیند که پس از دریافت اخطارهای پلیس مبنی بر تسلیم شدن نامبرده اقدام به تیراندازی به سمت مأمورتن می‌کند که پس از درگیری متقابل و شلیک پلیس پاکدشت، زمین‌گیر و جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملاً خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضائی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.