حوادثاخبارجامعهخبر مهم

قتل زن جوان با ۱۳ ضربه چاقو به دنبال شکست عشقی

متهم گفت: باور کنید من آن زن را دوست داشتم. در یک لحظه حرف‌های او باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و او را بکشم. باور نمی‌کنم ۱۳ ضربه چاقو به او زده‌ام. از مرگ او پشیمان هستم.

قتل زن جوان با ۱۳ ضربه چاقو به دنبال شکست عشقی

به گزارش شجرنیوز، این مرد جوان در کنار دریاچه خلیج فارس تهران دختر را هدف قرار داد و کشت.

گزارش یک قتل

رسیدگی به این پرونده از شامگاه ۲۴ شهریور سال ۹۹ در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت. عابرانی که برای تفریح به دریاچه خلیج فارس رفته بودند شاهد درگیری خونین یک دختر و پسر جوان مقابل پارکینگ شمالی این بوستان بودند.

دختر جوان تاکسی گرفته بود و سعی داشت سوار ماشین شود اما پسر جوان مانع او شد و مقابل چشم شاهدان او را با ضربه‌های متعدد چاقو زخمی کرد و گریخت. شاهدان نیز نتوانستند مانع فرار او شوند.

پیکر خونین این دختر به نام سوسن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما او ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد و ردیابی عامل جنایت آغاز شد.

شواهد نشان می‌داد متهم فراری که منصور نام دارد پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه‌اش، او را با ضربات چاقو کشته است.

فرار به ترکیه

در بررسی‌های بعدی مشخص شد منصور مخفیانه از کشور گریخته و به ترکیه رفته است. ۶ ماه از جنایت گذشته بود که متهم به ایران بازگشت و بازداشت شد.

ابراز پشیمانی در دادگاه

متهم به قتل دختر مورد علاقه‌اش اعتراف کرد و در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من و سوسن مدتی قبل در فضای مجازی با هم آشنا شده بودیم. من به او دل باختم و به او پیشنهاد ازدواج دادم؛ اما فهمیدم مطلقه است و یک فرزند دارد. با این حال گفتم قصد دارم با او ازدواج کنم و اگر دیگر به زندگی قبلی‌اش بازنمی‌گردد به‌زودی به خواستگاری‌اش می‌روم و با او ازدواج می‌کنم. او هم قبول کرد.

منصور در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز ما در شرق تهران با هم قرار ملاقات گذاشتیم. سپس با تاکسی به دریاچه خلیج فارس رفتیم و شام خوردیم؛ اما آن شب رفتارهای سوسن عوض شده بود. او یکباره گفت از ازدواج با من منصرف شده است. از شنیدن این حرف عصبانی شدم و سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. سوسن گفت باید به او پول بدهم که قبول نکردم. او تاکسی گرفت و می‌خواست به خانه‌شان بازگردد که مانع او شدم. سوسن فحاشی کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد مرا ببیند. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقویی که همان روز خریده بودم چند ضربه به او زدم و سپس فرار کردم.

متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود ابراز پشیمانی کرد و گفت: باور کنید من سوسن را دوست داشتم و در یک لحظه حرف‌های او باعث شد کنترل اعصابم را از دست بدهم و او را بکشم. من باور نمی‌کنم ۱۳ ضربه چاقو به او زده‌ام. از مرگ او پشیمان هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.