اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

قدردانی حق وردی از برگزاری اردوی جهادی غدیر در شهرستان شهریار

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از برگزاری اردوی جهادی غدیر در شهرک فرارت شهریار قدردانی کرد.

قدردانی حق وردی از برگزاری اردوی جهادی غدیر در شهرستان شهریار

به گزارش شجرنیوز، اردوی جهادی غدیر با همت گروه جهادی شهدای گمنام بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ایران و همکاری بسیج  جامعه پزشکی شهریار و قرارگاه جهادی شهید غلامی محله اسلامی شهرک فرارت شهریار به مناسبت عیدغدیر در مدرسه شهید مرتضی زارع شهرک فرارت شهریار  برگزار شد.

براساس این گزارش؛ این اردو با حضور تیم پزشکی شامل پزشک عمومی – جراح عمومی؛  مختصص اطفال – طب اورژانس  – طب سنتی – پزشک خانواده – متخصص زنان – روانپزشکی – متخصص تغذیه – غرفه کودکان – دندانپزشکی  برگزار و به تعداد 324 نفر خدمت رسانی شد.

حسین حق وردی  نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرانه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد نسبت به جمعیتی که در این حوزه حوزه حضور دارند، در سطح پایینی قرار دارد، استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در این حوزه می تواند بسیار راهگشا باشد.

وی افزود: این اقدامات خیرخواهانه، باعث دلگرمی مردم و بالا رفتن روحیه آنها خواهد شد که جا دارد از این اقدامات قدردانی کرده و تبلیغات لازم در جهت فرهنگ سازی این امور صورت گیرد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ضمن تقدیر از گروه جهادی شهدای گمنام بسیج جامعه پزشکی دانشگاه ایران، بسیج  جامعه پزشکی شهریار و قرارگاه جهادی شهید غلامی محله اسلامی شهرک فرارت شهریار، گفت: هرگاه امور به دست نیروهای جهادی سپرده شده، نتایج خوبی حاصل شده و امیدواریم اقدامات جهادی با این کیفیت افزایش پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.