اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

قطعه نام آوران در آرامستان دارالسلام اسلامشهر جانمایی و بهره برداری شد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری اسلامشهر اعلام کرد: قطعه هنرمندان و نام آوران در آرامستان دارالسلام این شهر جانمایی و بهره برداری شد.

قطعه نام آوران در آرامستان دارالسلام اسلامشهر جانمایی و بهره برداری شد

به گزارش شجرنیوز، یاسین جعفرزاده توضیح داد: ایجاد و راه اندازی قطعه نام آوران آرامستان دارالسلام به منظور ادای احترام به هنرمندان، قهرمانان، نام آوران و اصحاب رسانه انجام شد و از این پس در صورت از دست دادن هنرمند، ورزشکار یا نام آوران اسلامشهری پیکر آنان در این قطعه دفن خواهد شد.

وی در مورد موقعیت مکانی این قطعه نیز گفت: قطعه نام آوران آرامستان دارالسلام اسلامشهر در جنب قطعه جانبازان و شهدای گمنام جانمایی شده است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: آرامستان دارالسلام با حدود ۲۰ هزار متر مربع مساحت میزبان پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا، اوایل شهریور امسال اعضای شورای شهر اسلامشهر در جلسه علنی خود خواستار اختصاص فضایی مناسب از دارالسلام تحت عنوان قطعه ی نام‌آوران و همچنین احداث و ساخت بنایی مخصوص سالن برگزاری مراسمات ترحیم و مناسبت های مذهبی، در جهت رفاه حال شهروندان و درآمدی پایدار برای شهرداری شدند که البته شهردار این شهر نیز از این موضوع استقبال کرد.

قبرستان دارالسلام اسلامشهر در بزرگراه الغدیر و جاده دارالسلام واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار سنگ اسلامشهر قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.