شبکه اجتماعیاخبارفناوری

قطعی جهانی توییتر/ایلان ماسک گردن نگرفت!

توییتر با اختلال بزرگی روبرو شد که دسترسی ده‌ها هزار کاربر جهانی به این پلتفرم شبکه اجتماعی یا قابلیتهای اصلی آن را قطع کرد.

قطعی جهانی توییتر/ایلان ماسک گردن نگرفت!

به گزارش شجرنیوز، اطلاعات وب سایت داون دتکتور که قطعی وب سایتها و خدمات اینترنتی را از طریق منابع مختلف از جمله گزارش کاربران رصد می کند، نشان داد دسترسی بیش از ۱۰ هزار کاربر در آمریکا، حدود ۲۵۰۰ کاربر در ژاپن و حدود ۲۵۰۰ کاربر در انگلیس به توییتر روز چهارشنبه مختل شد. اما گزارشها درباره اختلال توییتر تا بعدازظهر روز چهارشنبه به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرد.

توییتر درباره این گزارشها، اظهارنظر نکرد. صفحه “وضعیت” این شبکه اجتماعی نشان می داد که همه سیستم‌ها، فعال هستند.

در طول این اختلال، کاربران قادر نبودند از طریق رایانه رومیزی یا لپ تاپ، وارد حساب توییتر خود شوند. این مشکل در میان کاربران اپلیکیشن موبایل و قابلیتهایی شامل اعلانها وجود داشت.

بعضی از کاربران در توییتر به ارسال اطلاعاتی درباره اختلال این سرویس پرداختند و هشتگ قطعی توییتر(#TwitterDown) در این سایت شبکه اجتماعی، ترند شد.

بعضی از کاربران که تلاش می کردند از طریق رایانه رومیزی وارد توییتر شوند، پیامی با این مضمون دریافت می کردند: مشکلی وجود دارد اما نگران نباشید. مشکل از جانب شما نیست. دوباره سعی کنید.

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر در توییتی نوشت: همچنان قادر به استفاده از این سرویس است. ماسک در پاسخ به کاربری که پرسیده بود آیا توییتر از کار افتاده است: گفت: برای من کار می کند.

بر اساس گزارش رویترز، این قطعی دو ماه پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک اتفاق افتاده است. این شبکه اجتماعی از آن زمان، شاهد اغتشاش و جنجالهای متعدد بوده است. صدها کارمند توییتر، این شرکت شبکه اجتماعی را در نوامبر ترک کردند که در میان آنها مهندسان مسئول رفع باگها و جلوگیری از قطعی سرویس هم بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.