اخبار استان هااخبارمجله شجر

ماجرای ترافیک امروز اتوبان کرج – قزوین و پرواز هلی‌کوپتر بر فراز آن چه بود‌؟

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج قزوین شکل گرفته است. بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند.

ماجرای ترافیک امروز اتوبان کرج – قزوین و پرواز هلی‌کوپتر بر فراز آن چه بود‌؟

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج قزوین شکل گرفته است.

به گزارش شجرنیوز به نقل از فارس،  جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است.

نیروهای انتظامی هم با حضور در این محل با شلیک گاز اشک‌آور اقدام به متفرق کردن این افراد کردند.

در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است.

برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس اطلاع داده‌اند از بالای سر ماشین‌های مانده در ترافیک هلی‌کوپتر تردد داشته است.

بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران 3 نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌ است.

همزمان شدن این پروازها و شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوء استفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی در حال شلیک هستند! احتمالا صدای تیراندازی شنیده شده توسط مردم نیز مربوط مردم به تیراندازی اوباش و صدای لانچر گاز اشک آور است.

نکته دیگر اینکه در محدوده کمال‌شهر کرج و در آستانه ورود به بهشت سکینه شرکت «هلی‌کوپتر سازی ایران» وجود دارد و تابلو آن نیز مشهود است؛ دیگر تردد هلی‌کوپترها که مردم آن را مشاهده کرده و اعلام می‌کنند نیز هلی‌کوپتر‌های رنگی و با اندازه‌های کوچک (2 نفره) محصولات این شرکت است و این تردد‌ها در این محدوده امری عادی است و این شرکت برای آزمایش هلی‌کوپترهای تولیدی خود دائما آنها را در این محدوده به پرواز در می‌آوردند و ساکنین این محدوده کاملا با این مسئله آشنا هستند.

به گزارش فارس، مراسم چهلم حدیث نجفی امروز و از ساعت 11 در بهشت سکینه کرج برگزار شد.

حدیث نجفی در جریان اغتشاشات در استان البرز جان خود را از دست داد. پدر وی بعد از کشته شدن او گفته بود: دختر من اهل موسیقی بود اما اهل اغتشاشات نبود. خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه‌های خارجی دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند. خودشان آن طرف آب نشسته‌اند و مردم از همه جا بی‌اطلاع را دعوت به مبارزه می‌کنند؛ اگر فرزند مرا تحریک نمی‌کردند شاید الان در کنار من بود.

بهشت سکینه به علت مرکزیتی که دارد و تعداد متوفیانی که از استان در این آرامستان دفن شده‌اند روزهای پنجشنبه و جمعه عموما شلوغ است.

در حال حاضر از بار ترافیکی اتوبان کاسته شده است و تردد تقریبا روانی در آن جریان دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.