اخبار شهرستان فیروزکوهاخبارخبر مهمدر استان

محدودیت تردد در محور هراز و فیروزکوه/ مسافران شمال کشور بازگشت خود را مدیریت کنند

فیروزکوه- رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در راستای تمهیدات ترافیکی روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه تردد در محور هراز فیروزکوه محدود می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از فیروزکوه، سرهنگ ایرج کهریزی، با اشاره به افزایش تردد در روزهای پایانی تعطیلات عید فطر و بازگشت مسافران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی تردد در محورهای هراز و فیروزکوه طرح ممنوعیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر اجرا خواهد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های سوم و چهارم اردیبهشت ماه 1402 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 همان روز و در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک طرفه است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه از مسیر شمال به جنوب محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی بازگشت سفر خود را مدیریت کنند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.