اخبار شهرستان ورامیناخبارخبر مهمدر استان

«محمدرضا حیدری» معاون شهردار ورامین شد

مراسم تودیع و معارفه معاون سرمایه گذاری شهردار ورامین با حضور علیرضا مومنی شهردار ورامین و اعضا شورای معاونین این شهر برگزار شد.

«محمدرضا حیدری» معاون شهردار ورامین شد

به گزارش شجرنیوز از ورامین، مراسم تودیع و معارفه معاون سرمایه گذاری شهردار ورامین  با حضور علیرضا مؤمنی شهردار ورامین و اعضا شورای معاونین این شهر برگزار شد.

در این مراسم مؤمنی ضمن اشاره به پروژه فیبر نوری که یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ورامین است، افزود: سرعت اجرای فاز اول این پروژه توانسته است رضایت شهروندان را در برداشته باشد.

شهردار ورامین با تاکید بر جایگاه معاونت سرمایه گذاری گفت: شهر ورامین از لحاظ موقعیت جغرافیایی برای سرمایه گذاران در یک جایگاه ویژه قرار دارد، چرا که با طی کردن فقط یک ساعت به پایتخت کشور و استان‌های سمنان، قم و کرج دسترسی خواهند داشت و می‌طلبد که ما در مجموعه شهرداری ورامین بتوانیم، بستر را برای این مهم فراهم سازیم.

وی اضافه کرد: امید است معاون جدید در حوزه معاونت سرمایه گذاری ورامین بیش از گذشته فعالیت داشته باشد.

در ادامه جلسه محمدرضا حیدری ضمن تشکر از شهردار ورامین گفت: نکته‌ای که در خصوص موقعیت جغرافیایی ورامین مورد اشاره قرار گرفت، باید مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر آن باید اشاره کرد که در حال حاضر با وجود فرزندان دشت ورامین در مهمترین سکان‌های اجرایی کشور بستر برای تحول عظیم در حوزه سرمایه گذاری فراهم است، که می‌طلبد با اتحاد و همدلی که در بین مسئولان شاهد آن هستیم، بتوانیم با معرفی ظرفیت‌های شهر ورامین زمینه حضور مفید و حداکثری سرمایه گذاران را در منطقه شاهد باشیم.

معاون سرمایه گذاری شهردار ورامین با اشاره به لزوم همکاری کلیه اعضای شورای معاونین شهرداری این شهر گفت: یک سرمایه گذار زمانی داشته خود را در منطقه سرازیر خواهد کرد، که نظم شهری را مشاهده کند و جذب حسنات آن شهر شود، وقتی شهرداری در حوزه خدمات شهر، فضای سبز، زیباسازی و فضای بصری، شهرسازی، عمران و ترافیکی موفق باشد، قطعاً در حوزه جذب سرمایه گذار هم موفق عمل خواهد کرد.

حیدری گفت: امیدوار هستیم فعالیت‌هایی که معاون قبلی در این حوزه داشته است، را ادامه داده و تقویت و تکمیل کنیم.

لازم به ذکر است، حیدری دانشجوی دکتری اگروتکنولوژی بوده و سرپرستی خبرگزاری مهر استان تهران، معاونت خدمات شهر شهرداری لواسان، مشاور شهردار، بازرس ویژه و مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ورامین را در سوابق کاری خود دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.