اخبارگوناگونورزش

محمد بنا به دنبال ثبت رکوردی جدید در نروژ

تیم ملی کشتی فرنگی ایران می‌تواند در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ یک رکورد جدید و تاریخی را ثبت کند.

به گزارش شجرنيوز، در پایان دیدار‌های ۷ وزن رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا و محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و پژمان پشتام در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

در سه وزن پایانی نیز میثم دلخانی و محمدرضا گرایی به ترتیب در اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم در دیدار فینال حضور دارند که امشب به مصاف حریفان خود میروند.

به این ترتیب شاگردان محمد بنا اگر بتواند دو مدال طلای دیگر را با گرایی و دلخانی به دست آورند، با کسب چهار مدال طلای جهانی رکوردی ارزشمند و تاریخی را به خود اختصاص خواهند داد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان روز سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: خوشحال هستم که توانستیم دو طلای خوب بگیریم که یکی برای اولین بار بود، ما در سنگین وزن طلای جهانی نداشتیم. دو برنز گرفتیم و امشب هم دو فینال خوب داریم که امیدوارم بتوانیم رکوردی جدید بزنیم.

وی که پیش از حضور در نروژ به شدت از سوی منتقدانش تحت فشار قرار داشت، در مورد همدلی تیم خود در این دوره از پیکار‌های جهانی گفت: از خوبی انتخاب‌هایم بود. اولاً که همه مربیان از من بیشتر زحمت کشیدند. بچه‌ها همه خوبند و در این دو سال و نیم با مدیریت خوب شرایط خوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان افزود: از قبل در تهران مدام صحبت از این بود که می‌توانیم بهترین نتیجه را بگیریم. ما این را ثابت کردیم که این حرف‌ها واقعی بوده و همه به خاطر همدلی تیم اتفاق افتاده است. دوری زن و بچه و خانواده را نزدیک به یک سال و نیم تحمل کردیم و نتیجه‌اش این می‌شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع : باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.