اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

مدارس رباط کریم نیازمند حمایت خیران است

در دهمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رباط‌کریم بر حمایت بیشتر خیران از مدارس تاکید شد.

مدارس رباط کریم نیازمند حمایت خیران است

به گزارش شجرنیوز از رباط‌کریم، سید مهدی حسینی عصر امروز در دهمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رباط‌کریم که ظهر امروز با حضور مسئولان و خیرین مدرسه‌ساز و مردم نیکوکار در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش شهرستان رباط‌کریم برگزار شد اظهار داشت: در شهرستان رباط‌کریم با سه شهر و 20 روستا در حدود 52 مدرسه روستایی وجود دارد که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، مشکلات و نواقصی داریم که با مشارکت و کمک خیرین مدرسه‌ساز و سایر مسئولان در جهت برطرف کردن آن‌ها تلاش می کنیم.

وی افزود: برخی هنرستان‌های رباط کریم دارای کمبود‌هایی هستند و نبود اقلام و وسایل در یادگیری فنون و حرفه دانش‌آموزان خلل ایجاد می‌کند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: بدون تجهیزات، نمی توان فن و حرفه‌ای را به دانش‌آموز منتقل کرد بنابراین در هنرستان‌های ما این اقلام و کاستی‌های موجود، جلو پیشرفت و یادگیری دانش‌آموزان را می‌گیرد که به‌نوعی جزو لاینفک آموزش در هنرستان‌ها است و باید هرچه زودتر نسبت به رفع آن‌ها و تأمین موارد موردنیاز اقدامات عاجلی صورت گیرد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به انبوه جمعیتی و دانش‌آموزی که در شهرستان رباط‌کریم وجود دارد، برگزاری جلساتی از سوی مسئولان، مدیران شهرک‌های صنعتی و خیرین و مردم نیکوکار نسبت به رفع نواقص و مشکلاتی که به‌صورت فهرست مطرح شد لازم و ضروری است و باید اقدامات مناسب و بهینه‌ای انجام شود تا شرایط تعلیم و تربیت و آموزش آینده‌سازان کشور در شهرستان فراهم شود و نخبگان و مدیرانی برای آینده کشور از همین مدارس بتوانند مراتب پیشرفت تحصیلی خود را طی کنند.

در پایان این مراسم از کتاب “هفتاد سال مهرورزی” که در آن به تاریخچه مدارس خیریه شهرستان رباط‌کریم پرداخته شده توسط مسئولان رونمایی شد.

گفتنی است دهمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رباط‌کریم ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تاریخچه تصویری سوابق خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد و در پایان از خیرین مدرسه‌ساز با اهدا لوح و هدایا توسط مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.