اخباراقتصادبانک و سرمایه

مدیرعامل بانک دی: روابط‌عمومی تکمیل‌کننده زنجیره ارزش گروه مالی دی است

مدیرعامل بانک دی روابط‌عمومی را تکمیل‌کننده زنجیره ارزش گروه مالی دی و مروج صداقت و شفافیت در سازمان دانست.

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در دومین شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های گروه دی که همزمان با هفته روابط‌عمومی برگزار شد، بر نقش کلیدی روابط‌عمومی در تکمیل زنجیره ارزش گروه مالی تأکید کرد.
وی با اشاره به دستاوردهای اخیر بانک گفت: در یک سال گذشته با همت همکاران تلاشگر و گران‌قدر صف و ستاد، شاهد دستاوردهای چشمگیری بودیم و توانستیم در مسیر تحقق اهداف بانک گام‌های مؤثری برداریم که بر خود واجب می‌دانم از تلاش‌های تمامی همکارانم کمال قدردانی را داشته باشم.
وی افزود: در حال حاضر نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکارانم به ثمر نشسته است و بانک دی به سمت بهبود وضعیت در شاخص‌های کلان حرکت کرده است که تلاش هیئت‌مدیره، معطوف به حفظ و تسریع این روند و جلب رضایت حداکثری ذی‌نفعان و سهامداران است.
کریمی با اشاره به ثمربخشی برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در بهبود وضعیت بانک گفت: علی‌رغم رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، بانک دی موفق شد به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند و با همدلی و انسجام ایجادشده در بین تمامی همکاران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر هیئت‌مدیره، برنامه‌های بانک برای کاهش زیان انباشته،کاهش قیمت تمام‌شده پول، کاهش NPL در کنار وصول مطالبات معوق و سررسید گذشته، به نتایج درخشانی انجامید که دستیابی به چنین نتایجی در این دوره در نظام بانکی کم‌نظیر است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی در این دوران انعکاس موفقیت‌ها و دستاوردهای بانک به ذی‌نفعان و سهامداران است، تصریح کرد: در این شرایط روابط‌عمومی باید نماد صدای واحد گروه مالی دی باشد به گونه‌ای که تمامی اقدامات و دستاوردهای بانک و گروه مالی دی را در نهایت شفافیت و صداقت به اطلاع ذی‌نفعان برساند.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به تشکیل گروه مالی و اقتصادی دی و نقش روابط‌عمومی در تکمیل زنجیره ارزش بانک گفت: گروه مالی دی با برخورداری از شرکت‌هایی مانند بیمه دی، لیزینگ، صرافی دی، تجارت الکترونیک و… گروه قدرتمند و مؤثری در نظام مالی کشور است که امیدوارم با اقدامات روابط‌عمومی‌های این شرکت‌ها در همگام‌سازی کارمندان با استراتژی‌های بانک، شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر روابط‌عمومی در تکمیل زنجیره ارزش گروه مالی باشیم.
کریمی با اشاره به اهمیت و جایگاه استراتژیک روابط‌عمومی در سازمان و نقش حیاتی آن به عنوان حلقه ارتباطی بانک با ذی‌نفعان خارجی و داخلی سازمان گفت: روابط‌عمومی بانک دو رسالت کلیدی بر عهده دارد به گونه‌ای که از یک طرف با ارتباطات و تبلیغات اثربخش باید برند و وجهه بانک را نزد مخاطبان تقویت کند و بانک را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری رساند و از سوی دیگر با طرح‌ریزی یک برنامه ارتباطی درون‌سازمانی، زمینه‌ساز تسهیل ارتباطات مدیران و کارکنان و کاهش فاصله میان صف و ستاد باشد.
وی در پایان ضمن تبریک هفته روابط‌عمومی به تمامی فعالان عرصه روابط‌عمومی خاطر نشان کرد:  فعالان این عرصه باید بتوانند با بهره‌گیری از دانش و تخصص حرفه‌ای نسبت به انتقال صحیح اطلاعات به جامعه همت گمارده و با شفاف‌سازی و انتشار اخبار موثق و به موقع در تنویر افکار عمومی نقش‌آفرین باشند.
در ادامه این نشست امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان، ضمن قدردانی از مدیرعامل بانک دی برای حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای روابط‌عمومی، به تحلیل اقتصادی نقش روابط‌عمومی و تأثیر آن در تکمیل زنجیره ارزش سازمان پرداخت.
وی تأکید کرد روابط‌عمومی نقش متمایز و ویژه‌ای در سازمان داشته و تنها بخشی از سازمان است که وظیفه ایجاد ارتباطات مؤثر در درون و بیرون سازمان را دارد.
در پایان این نشست نمایندگان روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.