اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم معرفی شد

مدیر کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران طی حکمی مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم را منصوب کرد.

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم معرفی شد

در آیین تکریم و معارفه مسعود بهرامی مدیر کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران طی حکمی سید مهدی حسینی را به عنوان مدیریت آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم منصوب کرد، این مراسم که در سالن هم‌اندیشی شهدای فرهنگی آموزش‌وپرورش برگزار شد از هاشم رسول‌زاده سرپرست سابق نیز تکریم به عمل آمد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی، سعید دهنوی معاون فرهنگی‌و‌پرورشی و سعید تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران در این مراسم حضور داشتند.

در متن حکمی که از سوی مسعود بهرامی مدیر کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان تهران، به منظور انتصاب سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش رباط‌کریم صادر شده، آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی، به عنوان سرپرست جدید آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار است با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش، سیاست های دولت مردمی و قوانین و مقررات آموزش‌و‌پرورش، حداکثر اهتمام خود را با روحیه انقلابی و جهادی در راستای تحقق تعلیم و تربیت شش ساحتی دانش‌آموزان به کار گیرید.

در ادامه حکم صادر شده چنین نوشته شده است:توفیقات روز افزون در انجام وظایف محوله، خدمات رسانی به مردم با عنایت به غنیمت شمردن فرصت ها و لحظات مسئولیت در نظام مقدس اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پایان مراسم حجت‌الاسلام حسن نوروزی از زحمات هاشم رسول‌زاده سرپرست سابق آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم تجلیل کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.