اخبار استان هااخبارخبر مهم

مردم ملارد ،شهریار و شهر قدس در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشتند

مردم شهید پرور شهرستان های ملارد شهریار و شهر قدس روز شنبه با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه‏ ، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش شجرنیوز  از ملارد، مردم شهید پرور شهرستان ملارد امروز با حضور در راهپمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه‏ ، سالگرد پیروزی شکومند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

ملارد ،شهریار و شهر قدس

حجت الاسلام خوبانی امام جمعه و جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد در پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان ملارد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است : اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن و در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ملت مقاوم و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با حضور گسترده و حماسی، نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

دشمنان از ماه های قبل بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند، حضور پرشور و گسترده مردم با بصیرت ملارد نشان داد که علی رغم مشکلات و تنگناها همواره بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا هستند و تا پای جان برای اهتزار پرچم کشور و تحقق آرمانهای انقلاب خواهند ایستاد.

اینجانبان ضمن بزرگداشت ایام فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان ملارد که در راهپیمائی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم.

ملارد ،شهریار و شهر قدس

شکوه حضور در راهپیمایی عظیم مردم شهرستان قدس

حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان قدس بسیار با شکوه برگزار شد.

اقشار مردم از زن و مرد و پیر و جوان شهرستان قدس امروز همچون دیگر شهرهای ایران به خیابان آمدند و همسبتگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

نقش‌آفرینی رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرقدس مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرقدس با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت‌های گره کرده و یکصدا با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و پشتیبانی از ولایت فقیه را به دنیا اعلام کردند.

این حماسه ملی با حضور گسترده دانش آموزان، نوجوانان، جوانان، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف برگزار شد و متفاوت تربن شعارگوهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی بودند و در پایان اجتماع مردم در مصلی نماز جمعه همراه با سرود ملی و سخنرانی سردار ولی زاده و همخوانی سلام فرمانده و قرائت قطع نامه همراه بود.

راهپیمایی مردم شهریار و قدس و ملارد

شهرستان شهریار در یوم الله ۲۲ بهمن شاهد حضور مردم بود

مردم شهرستان شهریار در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  به خیابانها آمدند و یکپارچه وحدت را به رخ جهانیان کشاندند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم‌ و مسئولان شهرستان شهریار برگزار شد.

مردم فهیم و انقلابی شهرستان شهریار همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدایی صبح امروز شنبه در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتنه‌اند تا بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.