اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

مسمومیت تعدادی دانش‌آموز در مدرسه “محمدی” پرند‌

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از مسمومیت تعدادی دانش‌آموز مدرسه محمدی شهر پرند خبر داد و گفت: حال دانش‌آموزان خوب است و تعدادی از آن‌ها مرخص شده‌اند.

به گزارش شجرنیوز از رباط‌کریم، محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان پرندی  اظهار داشت: امروز صبح 20 نفر از دانش‌آموزان مدرسه شهید محمدی فاز 6 پرند دچار مسمومیت شده که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی افزود: مراجعه کنندگان به بیمارستان در خصوص مسمومیت‌ها 20 نفر بوده که 6 نفر مرخص شده و 6 نفر دیگر در حال ترخیص شدن هستند و 8 نفر دیگر نیز در حال درمان هستند و احتمالاً تا 2 ساعت آینده مرخص می‌شوند.

دادستان رباط‌کریم در ادامه گفت: پس از اطلاع اولیاء دانش‌آموزان از واقعه روی داده تعدادی از اولیا جهت اطلاع از وضعیت مقابل مدرسه تجمع کرده‌اند ولی خوشبختانه شرایط تحت کنترل است.

وی ضمن توصیه خانواده‌ها به صبوری و توجه نکردن به شایعات تأکید کرد: خوشبختانه حال همه دانش‌آموزان حسب گزارش‌های واصله در سلامت به سر می‌برند و تا این لحظه در هیچ مدرسه دیگری مورد مسمومیت نداشتم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.