اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

مسمومیت دانش‌آموزان مدرسه دخترانه‌؛ این بار در تهرانسر

در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ای در تهرانسر دچار مسمومیت شدند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ای در تهرانسر دچار مسمومیت شدند.

والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند. گفتنی است هم اکنون نیروهای اورژانس به محل اعزام شده‌اند.

رئیس اورژانس تهران: حال عمومی دانش‌آموزان تهرانسر در وضعیت پایدار است

یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان تهرانسر اظهار کرد: وضعیت دانش آموزان در حالت پایدار قرار دارد و تعدادی که منتقل شدند در وضعیت مطلوبی هستند.

وی گفت: پس از اطلاع از موضوع با قید فوریت تعدادی از نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و در حال حاضر حال دانش آموزان در وضعیت پایدار است.

به گزارش شجرنیوز، در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ای در تهرانسر دچار مسمومیت شدند.

روز گذشته ۳۸ نفر از دانش آموزان مدرسه خیام شهرستان پردیس دچار مسمومیت شدند که پس از انتقال به بیمارستان و پایداری وضعیت جسمی، مرخص شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.