اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

مسمومیت دانش آموزان در باقرشهر تکذیب شد

رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک مسمومیت دانش آموزان باقرشهری را تکذیب کرد و گفت: علت انتقال چهار دانش آموزان بیمارستان ترس و اضطراب ناشی از انتشار بوی عطر در کلاس درس بوده است.

به گزارش شجرنیوز از ری، علی اصفهانی رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک ضمن رد مسمومیت دانش‌آموزان اظهار داشت: به دنبال انتشار بوی عطر در یکی از کلاس‌های مدرسه دخترانه موسی‌بن‌جعفر (ع) باقرشهر و ترس از خطر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دچار اضطراب و افزایش ضربان قلب شدند.

وی افزود: به دنبال این نا آرامی مسئولان مدرسه طی تماس با اورژانس برای دعوت به آرامش دانش آموزان تلاش کردند و با حضور عوامل اورژانس و بررسی موضوع دانش آموزان آرام و به کلاس های درس منتقل شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کهریزک در ادامه گفت: 4 دانش آموز که همچنان احساس ناراحتی داشتند به علت ضربان قلب بالا به همراه اولیای خود به بیمارستان منتقل و پس از معاینات و بهبود وضعیت در حال مرخصی هستند.

اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: مسمومیت و انتشار گاز در مدرسه موسی‌بن‌جعفر (ع) باقرشهر صحت ندارد و بنا بر اظهارات دانش آموزان بوی انتشار یافته در یکی از کلاس ها ناشی از عطر بوده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.