اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

معاون وزیر: افتتاح متروی پرند بر عهده شهرداری تهران است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تعیین زمان افتتاح متروی پرند به عهده شهرداری تهران است.

به گزارش شجرنیوز از پرند، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمان افتتاح و راه‌اندازی متروی پرند اظهار کرد: زمان افتتاح و راه‌اندازی متروی پرند در حوزه اختیارات وزارت راه و شهرسازی نیست بلکه به عهده‌ شهرداری تهران به عنوان کارفرمای پروژه است.

وی در ادامه کارفرمای پروژه متروی پرند را شهرداری تهران دانست و گفت: شهرداری به عنوان کارفرما با پیمانکار پروژه قرارداد بسته‌ است.

جعفری با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی چه از بعد مدیریتی و چه از بعد بهره‌برداری هیچ نقشی در این پروژه ندارد ادامه داد: تنها نکته‌ای که وزارت راه و شهرسازی در آن دخیل شد به دلیل تقاضای شهرداری تهران مبنی بر تامین بخشی از هزینه‌های این پروژه بود که بنا شد بر اساس قانون بودجه در تامین بخشی از منابع مالی به شهرداری کمک کند.

وی در ادامه بیان کرد: اینکه این پروژه با چه ظرفیتی کار می‌کند و کی به بهره‌برداری می‌رسد و چگونه نظارت می‌شود و پیمانکار کار را کی به اتمام می‌رساند در حوزه اختیارات ما نیست.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ما دستگاه مطالبه‌گری نیستیم، ما به عنوان وزارت راه و شهرسازی وظیفه خودمان را در تامین حدود یک سوم منابع مورد نیاز این پروژه بوده که بخش زیادی از آن را انجام داده‌ایم و امیدواریم با تلاش بیشتر مجریان و هم‌افزایی هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.