بازاراخباراقتصاد

مواد شوینده تا پایان اسفند ماه گران نمی شود

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند، گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شوینده تا پایان سال اعمال نخواهد شد.

به گزارش شجرنیوز، بختیار علم بیگی، با اشاره به اینکه براساس توافقات انجام شده قیمت درب کارخانه بر روی تعدای از محصولات شوینده اجرایی می شود، گفت: در اکثر واحدهای تولیدی هنوز محصولات چند ماه گذشته با برچسب قیمت مصرف کننده وجود دارد که با اتمام عرضه آنها به بازار ، در محصولات تولید جدید برچسب درب کارخانه اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند، افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شوینده تا پایان سال اعمال نخواهد شد.

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی تصریح کرد: در حال حاضر با نصب قیمت های درب کارخانه مواد شوینده گران تر نمی شود و قیمت ها همان قیمت های چند ماه گذشته است.

بیگی با اعلام اینکه در سال آینده شاید مطابق با تغییرات قیمت مواد ا‌ولیه تغییراتی در محصولات اعمال شود، گفت: البته با مثبت شدن روند مذاکرات به نظر می رسد ما شاهد ثبات قیمت ارز و عدم افزایش قیمت مواد اولیه باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.