اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

میز خدمت در مصلی نمازجمعه رباط کریم برپا شد

همزمان با ایام مبارک دهه فجر مسئولان شهرستان رباط کریم با برپایی میز خدمت پای درد و دل مردم نشسته و مشکلات آنان را بررسی کردند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، روز جمعه‌ همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرماندار و کلیه مسئولین ورؤسای ادارات شهرستان رباط کریم بعد و قبل از اقامه فریضه نمازجمعه پاسخگوی مسائل ومشکلات مردم و نمازگزاران رباط کریم در قالب برپایی میز خدمت بودند.

فرماندار رباط کریم و مسئولان شهرستان به مسائل و مشکلات مردم به صورت مستقیم رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان را صادر کردند.

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: بالاترین شأن مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

وی افزود: اگر مسئولان در جامعه حضور داشته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مشاهده کنند، قطعا با کمک خود مردم می‌توان مشکلات را بررسی و آنها را رفع کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: گره گشایی از مشکلات مردم فقط در ادارات‌ نیست و حضور در بین احاد جامعه‌ و رفع مشکلات می‌توانند مردم را به‌ رضایتمندی از اداره‌ مربوطه بیشتر کنند.

فرماندار رباط‌کریم ادامه داد: میز خدمت فقط برای روزهای خاص و یکجا نیست ما علاوه بر مصلی در مساجد هم حضورپیدا می کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات قرار می گیریم.

وی اظهار داشت: اهمیت جهاد تبیین به رضایتمندی مردم ختم می شود و مدیران باید عملکرد خود را به درستی بیان کنند تا بزرگترین سرمایه که اعتماد مردم است را بدست آورند.

به گزارش شجرنیوز، میز خدمت با حضور مسئولان ادارات‌ شهرستان که‌ در مصلی برپا شده با استقبال پرشور مردم همراه بود، فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) و امام‌ جمعه‌ رباط کریم حضور داشتند و از نزدیک در جریان مطالبات مردم قرار می گرفتند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.