اخبارجامعهحوادثذره بین شجر

ناگفته های سقوط هواپیما در تبریز از زبان یک شاهد عینی

سقوط هواپیمای اف ۵ ارتش در تبریز باعث شهادت ۲ خلبان و یکی از شهروندان شد. اما این حادثه چطور اتفاق افتاد؟

به گزارش شجرنیوز، هنگامی که سقوط هواپیما اتفاق افتاد چند نفر شاهد این حادثه بودند. یکی از آنها نگهبان فرهنگسرایی است که در آن حوالی قرار دارد. او درباره آنچه اتفاق افتاده می‌گوید: «من نگهبان هستم و در محل کارم ایستاده بودم و نگهبانی می‌دادم. همان موقع هواپیما را دیدم که به‌سوی میدان می‌آمد. نگاه کردم دیدم به‌سوی ساختمان‌های ماهان می‌رود. نزدیک بود که هواپیما با این ساختمان‌ها برخورد کند اما خلبان مسیر هواپیما را تغییر داد و ساختمان‌ها را رد کرد.»

او لحظه سقوط هواپیما را اینطور توصیف می‌کند:«هواپیما ناگهان سرعتش زیاد شد. ظاهرا خلبان می‌خواست آن را در نزدیکی میدان فرود بیاورد اما چون سرعتش زیادشده بود نتوانست این کار را انجام دهد و هنگام عبور از نزدیکی ورزشگاه، انتهای هواپیما به دیوار آنجا برخورد کرد و درنهایت با شدت زیادی به دیوار مدرسه برخورد کرد.»

در این حادثه یک پژو 206هم دچار آتش‌سوزی شد و راننده آن که مردی 50ساله و کارمند دادگستری تبریز بود جانش را از دست داد. این شاهد عینی درباره این بخش از حادثه نیز می‌گوید:«هنگام برخورد هواپیما با دیوار، پژو 206در آنجا پارک شده بود و یک نفر داخلش بود. به‌خاطر شدت برخورد هواپیما با دیوار، پژو از جایش تکان خورد و داخل جوی آب افتاد. راننده 206که تازه فهمیده بود چه اتفاقی افتاده، فورا پیاده شد و می‌خواست از آنجا فرار کند اما درست در همان موقع هواپیما منفجر شد و قطعات هواپیما به‌سویش پرتاب و باعث مرگش شد.»

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.