اخبار شهرستان اسلامشهراخباردر استان

نخستین جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار اسلامشهر با حضور رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور برگزار شد

نخستین جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار اسلامشهر با حضور علی آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور و به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

نخستین جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار اسلامشهر با حضور رئیس ستاد توانمندسازی محلات کشور برگزار شد

به گزارش شجرنیوز، روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: علیرغم اینکه شهرستان اسلامشهر نسبت به سایر شهرستان های استان تهران از زیرساخت های مناسبی برخوردار بوده و دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه ای در زمینه های مختلف تولید، اشتغال، فرهنگی و اجتماعی است، ولی از محرومیت های زیادی رنج می برد.

وی به راه اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی و قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان با محوریت سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر با سه کارگروه راهگشا، شفا(درمان) و احسان اشاره کرد و گفت: اقدامات جهادی جهت خدمات رسانی به نیازمندان و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شهرستان آغاز شده است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اجرای طرح محله اسلامی و اقدامات گروه های جهادی و خیریه در این شهرستان خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه صاحب الزمان(عج) در آستانه عید نوروز علاوه بر تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای همه نیازمندان شناسایی شده شهرستان، برای ۱۰۰۰ نفر از اطفال نیازمند منطقه نیز لباس و کفش به انتخاب و سلیقه خودشان اهدا شد و با همکاری و همراهی و حمایت خیرین در قالب جشن گلریزان با جمع آوری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال مقدمات آزادی ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی فراهم شد.

در ادامه این جلسه چهار ساعته مدیران ادارات خدماتی و حمایتی شهرستان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان ارائه و به بیان کمبودها و کاستی های اسلامشهر در بخش های آموزشی، بهداشتی، مسکن، اشتغال و بهداشت و درمان پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.