اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

نوسازی۴۱ دستگاه اتوبوس در شهریار

شهردار شهریار با اشاره به اتمام بازسازی ۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری، از نوسازی و بازسازی ۳۱ دستگاه اتوبوس دیگر تا پایان سال خبر داد.

نوسازی۴۱ دستگاه اتوبوس در شهریار

به گزارش شجرنیوز، محمدصادق کولیوند، شهردار شهریار اظهار‌کرد: مسئله کیفیت حمل و نقل عمومی همواره یکی از دغدغه‌های مردم شهریار بوده که طی سال‌های اخیر با توجه به عدم اختصاص اعتبارات دولتی، این موضوع همگام با افزایش درخواست‌ها توسعه نیافته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، افزود: طی هفته‌های اخیر در گام نخست، تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال بازسازی و وارد خطوط ناوگان حمل و نقل بین شهری شد.

شهردار شهریار با اشاره به برنامه‌ریزی اجرای گام دوم، بیان‌کرد: در مرحله دوم نیز طی ۳ ماه آینده ۱۵ دستگاه اتوبوس با اعتبار پیش‌بینی شده ۵۵ میلیارد ریال بازسازی خواهند شد.

کولیوند اضافه‌کرد: علاوه بر بازسازی ۲۵ دستگاه اعلام شده، در حوزه نوسازی نیز ۱۶ دستگاه اتوبوس فرسوده شهرداری شهریار از مسیر خدمات رسانی حذف و با اعتبار ۱۰۰میلیارد، ۱۶ دستگاه جایگزین خواهد شد و مجموعا ۴۱ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۱ نوسازی و بازسازی خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز مبرم شهر شهریار به توجه ویژه به منظور گسترش حمل و نقل عمومی به ویژه مسئله مترو و قطار شهری، افزود: با توجه به استقرار روزافزون جمعیت در غرب استان تهران به ویژه شهر شهریار، بایستی طی برنامه‌ریزی جامع تمام تلاش برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی صورت گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.