اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

هشدارمدیریت بحران نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها دراستان تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها هشدار داد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت : توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان تهران این است که از رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت: با توجه به هشدار صادر شده مدیریت بحران همچنان در آماده باش کامل است.

انجام مطالعات و تحقیقات به منظور بهره گیری از اصول و دستاوردهای علمی تخصصی و تجربی و انتقال روشهای پیشرفته مدیریت بحران به نظام قانونگذاری برنامه ریزی و اجرایی کشور .
انجام برنامه های ملی و منطقه ای و سرمایه گذاری لازم در مراحل مختلف مدیریت بحران با الویت پیش گیری و کاهش آثار بلایای طبیعی . سازماندهی ، هماهنگی و به کارگیری کلیه دستگاههای اجرایی دولتی وغیر دولتی ، تحت برنامه ریزی و مدیریت منسجم و تعیین شرح وظایف تفضیلی آنها در بحرانها . جلب مشارکت و همکاریهای مردمی از طریق آموزش عمومی ،‌ ایجاد آمادگی ، هدایت کمکهای مردمی به نحو مطلوب و توزیع آنها بین آسیب دیدگان سازماندهی وآموزش نیروهای داوطلب در شبک مدیریت بحران . استفاده صحیص و بهینه از کلیه امکانات دولتی و غیر دولتی به منظور ارائه حداکثر خدمات در بحرانها . پشتیبانیهای لازم قوای سه گانه ،‌ وزارتخانه ها ، نهادها و نیروهای مسلح ،‌ به ویژه نیروهای مقاومت بسیج در بالاترین سطح ممکن از وظایف مدیریت بحران است .

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.