اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

هشدار نوروزی نسبت به غارت اراضی ملی در رباط کریم

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا افرادی که خانه ۵۰ متری را روی سر پیرزن خراب می کنند، در برابر غارت اراضی ملی در رباط کریم سکوت کرده اند.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌تفاوتی دستگاه‌های نظارتی به‌خاطر غارت اراضی اطراف میدان امام خمینی رباط‌کریم توسط افراد سودجو در جمع خبرنگاران گفت: هر روز هزاران اصله درخت در اراضی ملی رباط‌کریم غرس می‌شود و تانکر در اطراف آن سبز می‌شود و این اراضی به فروش می‌رسد.

وی با تاکید بر این که چرا وقتی این دست درازی به بیت المال را همه می‌بینند، سکوت می‌کنند، تصریح کرد: آیا استاندار، فرماندار و امام جمعه باید سکوت کنند، تا کی چنین سکوتی و چنین غارت اموال بیت‌المال باید در رباط‌کریم ادامه داشته باشد.

نوروزی ادامه داد: اگر کاسه‌ای زیر نیم کاسه نیست و مسئولین در این تخلف آشکار دست ندارند، پس چرا سکوت کرده‌اند، کسانی که ۵۰ متر غیرمجاز را بر سر پیرزن خراب می‌کنند، چرا ده‌ها نوع تجاوز به اراضی ملی را تماشا و تحمل می‌کنند، این آخرین اخطار اینجانب به کسانی است که دست درازی به اموال بیت‌المال را تسهیل و یا تحمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: تعجب است آنگاه که شهرداری نصیرشهر در پشت راه آهن رباط‌کریم چند اصله درخت می‌کارد، مسئولان جلوی آنها را می‌گیرند، اما آنگاه که عده‌ای از دست اندازان به بیت المال در اطراف میدان امام خمینی، قطعه‌های هزار متری درختکاری و فنس کشی می‌کنند و تانکر آباد درست می‌کنند همه و همه با سکوت مرگبار تحمل می‌کنند.

نماینده مردم در خاتمه با طرح این سوال که آیا در دولت ضد فساد آقای رئیسی این جرم درجلوی چشم همگان ممکن است، خاطرتشان کرد: از عدلیه رباط کریم انتظار اجرای عدالت داریم که قطعاً انجام وظیفه خواهند کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.