اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

هلال پارک بحران در شهریار تاسیس می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر از تاسیس هلال پارک بحران در شهرستان شهریار خبر داد.

هلال پارک بحران در شهریار تاسیس می‌شود

به گزارش شجرنیوز، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر درباره راه‌اندازی یک مرکز آموزشی شبیه‌سازی شده برای آموزش مقابله و پیشگیری از مخاطرات اظهارکرد: ایجاد پارک‌های بحران و مرکز آموزش‌ شبیه‌سازی شده یکی از اقدامات خوبی بود که پیگیری شده و ساخت آن تا مرحله‌ای نیز پیش رفته است.

وی ادامه داد: تقریبا اقداماتی که باید در خصوص راه‌اندازی این پارک انجام شود، انجام شده است. یکی از اقداماتی که قرار است در این پارک‌ها صورت گیرد آموزش مقابله با مخاطرات از طریق عینک‌های سه بعدی است که مخاطرات را شبیه‌سازی کردیم و قصد داریم شیوه مقابله با آن را در مساجد، مدارس، محلات آموزش دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد:‌ در این پارک‌ها همچنین مخاطراتی مانند زلزله را شبیه سازی کردیم و حتی در موقعیت زلزله قرار می‌گیریم و بعد از وقوع آن دیگران را نجات می‌دهیم. آموزش‌های این‌چنینی آغاز شده است اما قصد داریم که شهرک آموزشی را به پارک‌های بحران اختصاص دهیم.

وی درباره محل احداث این پارک‌ها نیز گفت: این پارک در محدوده شهرستان شهریار استان تهران خواهد بود. این شهرک آموزشی چند فاز دارد که امیدوارم برخی از این فازها امسال اجرا شوند. این شهرک قرار است حتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.