اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد

عصر شعری به مناسبت روز قلم با همت خانه شعر رباط کریم برگزار شد.

همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد

به گزارش شجرنیوز، مراسم عصر شعر رباط کریم با حضور شعرای این شهر و شهرستان های همجوار در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان رباط کریم برگزار شد.

اصغر خدایی دبیر برگزاری این عصر شعر رباط کریم در گفتگو با خبرنگار شجرنیوز گفت: خانه شعر رباط کریم، بستر مناسبی برای حضور و فعالیت هنرمندان و شعرای شهرستان ایجاد کرده است و در این راستا حمایت ها ی مادی و معنوی را از شاعران این منطقه خواهد داشت.

خدایی ضمن تاکید بر پتانسیل های بالای شهرستان رباط کریم در حوزه فرهنگ و ادب افزود: این شهرستان ظرفیت های بالایی در حوزه ادبیات بویژه شعرسرایی داشته و شاعران صاحب نامی در این منطقه فعالیت دارند که شایسته است مسئولین و متولیان فرهنگ و هنر شهرستان نسبت به توسعه و گسترش فعالیت ها و برنامه های فرهنگی همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند.

مسئول خانه شعر رباط کریم درخصوص نحوه برگزاری این نشست به خبرنگار ما گفت: مراسم عصر شعر در بخش های مختلفی مانند شعرخوانی، نقدشعر و آموزش، با حضور میهمانان ویژه ای چون سرکارخانم دکتر پهلوانپور و آقای مهندس عبدالهی از شعرا و منتقدین به نام شهرستان شهریار و با استقبال پرشور هنرمندان رباط کریم برگزار گردید.

همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد همزمان با روز قلم، عصر شعر رباط کریم برگزار شد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.