اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

واحدهای خرید و فروش ضایعات جایی در بخش کهریزک ندارند

بابایی بخشدار کهریزک گفت: گشت مشترک بازرسی از واحدهای خرید و فروش ضایعات در بخش کهریزک اجرا و طی بازدید از ۱۴ واحد فاقد مجوز و متخلف ۴ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

واحدهای خرید و فروش ضایعات جایی در بخش کهریزک ندارند

به گزارش شجرنیوز از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک با اشاره به اجرای طرح برخورد با واحدهای غیرمجاز خرید و فروش ضایعات گفت: در راستای اجرای مصوبات جلسه پیشگیری از سرقت بخش کهریزک و پس از اخذ دستور مقام قضایی، دو تیم گشت مشترک به طور همزمان واحدهای خرید و فروش ضایعات، ذوب و تولید مس در سطح باقرشهر و کهریزک که از قبل شناسایی شده بودند را مورد رصد و بازرسی قرار دادند.

بابایی اظهار داشت: در این گشت مشترک که با حضور عوامل بخشداری کهریزک، نماینده دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان ری(کلانتری‌های ۱۷۵ باقرشهر و ۱۷۰ کهریزک)، شهرداری‌های باقرشهر و کهریزک، ادارات آب، برق، گاز و مخابرات صورت گرفت؛ ۱۴ واحد از میان ۵۰ واحد شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفته و واحدهای فاقد مجوز فعالیت اخطاریه گرفتند.

بخشدار کهریزک در تشریح جزئیات این گشت بیان داشت: ۴ نفر از متخلفان به جرم خرید غیرقانونی کالاهای مسروقه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به حوزه قضایی معرفی شدند.

وی افزود: همچنین کشفیاتی متعلق به ادارات آب، برق، گاز و مخابرات شامل کابل‌های مخابراتی، ۵۰ متر کابل برق، ۳۰ کیلوگرم پوسته سیم کابل فشار قوی، پمپ آب و … از واحدهای یاد شده ضبط گردید.

بابایی ضمن تقدیر از ریاست حوزه قضایی بخش کهریزک به جهت حضور موثر در طرح‌های مختلف گفت: خوشبختانه با همراهی مناسب حوزه قضایی، رصدهای مستمر، تشدید نظارت و برخورد جدی با متخلفان کاهش چشمگیری در سطح فعالیت اینگونه واحدها در بخش کهریزک داشته‌ایم و این مهم را به متخلفان تفهیم کرده‌ایم که واحدهای خرید و فروش ضایعات جایی در بخش کهریزک نداشته و ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.