مجلس و دولتاخبارخبر مهمسیاست

ورود هیئت نظارت مجلس به ادعای اهدا ۷۵ خودرو به برخی نمایندگان

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: چنانچه اظهارات آقای علیرضابیگی درباره اهدای ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس از سوی وزارت صمت صحت نداشته باشد، هیئت نظارت تحت عنوان نشر اکاذیب این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش شجرنیوز، حجت‌الاسلام غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، درباره ادعای اخیر نماینده تبریز مبنی بر اهدای 70 خودرو شاسی بلند به نمایندگان برای انصراف از استیضاح وزیر صمت گفت: ادعای اخیر آقای علیرضابیگی قطعا از سوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنانچه این اظهارات صحت نداشته باشد، هیئت نظارت تحت عنوان نشر اکاذیب این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح چنین ادعاهایی حیثیت مجلس را در افکار عمومی تحت شعاع قرار می‌دهد، وظیفه ذاتی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است که ابعاد مختلف آن را به دقت مورد قرار دهد.

به گزارش تسنیم، احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس اخیراً مدعی شده است که در ماجرای استیضاح قبلی وزیر صمت، عده‌ای از نمایندگان با دریافت خودرو شاسی بلند از تصمیم خود برای استیضاح فاطمی امین منصرف شده‌اند. ادعایی که وزارت صمت ساعاتی پیش با انتشار اطلاعیه رسماً آن را تکذیب کرد. روابط عمومی وزارت صمت همچنین تاکید کرد که این ادعا را از مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.