اخبار شهرستان بهارستاناخباردر استان

وزیر آموزش‌وپرورش در بهارستان: عقب ماندگی حوزه تربیت بدنی در مدارس جبران می‌شود

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: ۳۵۰۰ میلیارد تومان بودجه نوسازی و تجهیز مدارس در سفرهای استانی تصویب‌شده و از آنجا که کرونا ورزش مدارس را تحت‌الشعاع قرار داد و به تعطیلی کشاند باید عقب ماندگی حوزه تربیت‌بدنی در مدارس جبران شود.

وزیر آموزش‌وپرورش در بهارستان: عقب ماندگی حوزه تربیت بدنی در مدارس جبران می‌شود

به گزارش شجرنیوز، یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش صبح امروز در آیین نهضت ملی طراحی و ایجاد 2100 فضای ورزشی درون مدرسه‌ای شهید حاج قاسم سلیمانی کشور که پایلوت در بهارستان آغاز شد اظهار داشت: اماکن ورزشی در گذشته تعطیل بود و باید کاری جهادی در حوزه آموزش‌وپرورش انجام شود.

وی با بیان اینکه نرخ رشد شهرستان بهارستان 6 برابر استاندارد کشوری است افزود: در حاشیه شهرها مردم با رشد جمعیت و مهاجرت مواجه هستند و این مناطق فاقد امکانات و با کمبود فضاهای آموزشی روبه‌رو است.

وزیر آموزش‌وپرورش در ادامه گفت: نهضت ساخت 2100 فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در کشور آغازشده است که تاکنون 800 فضای آموزشی آن تکمیل شده است.

نوری به حضور و مشارکت مردم در ایجاد فضاهای آموزشی تأکید کرد و ابراز داشت: خیرین مدرسه‌ساز نسبت به گذشته فعال‌تر شده و در حال حاضر ساخت فضاهای آموزشی دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در حوزه تربیت بدنی به‌خوبی پیش می‌رود افزود: کرونا ورزش مدارس را تحت‌الشعاع قرار داد و به تعطیلی کشاند لذا باید عقب ماندگی حوزه تربیت بدنی در مدارس جبران شود.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان تغذیه، رتبه‌بندی معلمان و دهکده ورزشی دانش آموزان را در دستور کار آموزش‌وپرورش اعلام کرد و یادآور شد: 3500 میلیارد تومان بودجه نوسازی و تجهیز مدارس در سفرهای استانی تصویب‌شده است که از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی و دولت آیت الله رئیسی و منجر به ایجاد اشتغال در کشور شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.