اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

وقوع ۸۲ مورد حادثه و حریق طی آذر ماه ۱۴۰۱ در قرچک

مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از وقوع ۸۲ مورد حادثه و حریق طی آذر ماه ۱۴۰۱ در این شهرستان خبر داد.

وقوع ۸۲ مورد حادثه و حریق طی آذر ماه ۱۴۰۱ در قرچک

به گزارش شجرنیوز از قرچک، یوسف صاحبدل صبح شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع ۸۲ مورد حادثه و حریق طی آذر ماه ۱۴۰۱ در قرچک خبر داد و در این خصوص اظهار داشت: در ماه گذشته، مجموعاً ۸۲ مورد حادثه و حریق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گزارش‌شده است.

وی افزود: در این ماه، ۴۱ عملیات اطفا حریق و ۴۱ مورد امداد و نجات و بازدید ایمنی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک اظهار کرد: در این مأموریت‌ها ۱۵ مورد آتش‌سوزی ضایعات و نیزار، ۹ مورد زنده گیری حیوانات، ۷ مورد مربوط به محبوسان در آسانسور و اماکن مختلف، ۱۳ مورد سایر حوادث حوزه امداد و نجات، ۱۳ مورد آتش‌سوزی منازل مسکونی، ۹ مورد تصادف وسایل نقلیه، ۴ مورد سایر حوادث آتش‌سوزی، ۶ مورد آتش‌سوزی وسایل نقلیه و ۳ مورد بریدن انگشتر و اشیای حلقوی عملیاتی شده است.

صاحبدل در پایان افزود: با رعایت نکات ایمنی در زمان استفاده از وسایل گرمایشی و گازسوز، از بروز حوادث مسمومیت و گاز گرفتگی با منوکسید کربن جلوگیری کرده و در صورت سرد بودن لوله بخاری و احساس سوزش گلو و چشم، سریعاً وسیله گرمایشی را خاموش، پنجره‌ها را باز کرده و علت را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.