اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

پرند نیمه شعبان شهرستان می‌شود؟/ فرماندار: دور از ذهن نیست

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: پیشنهاد شهرستان شدن پرند در وزارت کشور در حال بررسی است و پس از تایید، در هیأت دولت بررسی خواهد شد که در صورت تایید، اعلام استقلال سیاسی پرند در روز نیمه شعبان، دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم امید احمدی فرماندار این شهرستان در خصوص احتمال شهرستان شدن شهر پرند اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به شهرستان رباط‌کریم، بحث استقلال سیاسی شهر پرند مطرح شد و آیت الله رئیسی دستوری مبنی بر بررسی شهرستان شدن پرند را صادر کرد.

وی گفت: پیشنهاد شهرستان شدن پرند ابتدا در استانداری تایید شده و اکنون در وزارت کشور در حال بررسی است و در صورت تایید در وزارت کشور، موضوع در هیأت دولت مطرح خواهد شد.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با بیان اینکه هنوز پیشنهاد به هیأت دولت نرفته است، تصریح کرد: درصورتی که پیشنهاد، به هیأت دولت برود و تایید شود، احتمال آن که در نیمه شعبان این شهر به شهرستان تبدیل شود دور از ذهن نخواهد بود.

این مطالبه در سفر رئیس جمهور به شهرستان رباط‌کریم در ۱۷ آذرماه سال جاری، از سوی مردم و مسؤولان در شورای اداری شهرستان مطرح شد و آیت الله رئیسی، به‌جا بودن مطالبه را مطرح و موافقت ضمنی خود را اعلام کرد و دستور بررسی موضوع در استانداری، وزارت کشور و هیأت دولت را داد.

امام‌ جمعه پرند نیز چندی پیش در خطبه‌های نمازجمعه پرند اعلام کرده بود؛ معاون اجرایی ریاست جمهوری نامه دستور رئیس جمهور در خصوص استقلال سیاسی پرند را به وزارت کشور داده‌ است که امیدواریم به زودی در مناسبت ولادت امام عصر(عج)، استقلال سیاسی پرند را  با شور و شعف بیشتری جشن بگیریم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.