اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

پروژه عمرانی بیمارستان شهریار بعد از 33 سال، تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت:‌پروژه عمرانی بیمارستان شهریار که عمری 33 ساله داردبا دستور رئیس‌جمهور تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

پروژه عمرانی بیمارستان شهریار بعد از 33 سال، تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود

به گزارش شجرنیوز از شهریار، حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه عمرانی بیمارستان شهریار که عمری 33 ساله دارد با دستور رئیس‌جمهور تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان از مصوبات سفرهای استانی آقای رئیس‌جمهور است که در اردیبهشت ماه به شهریار سفر کردند. این پروژه تاکنون پیشرفتی 95 درصدی داشته و طبق دستور رئیس‌جمهور باید تا پایان سال جاری تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی شود.

حق‌وردی خاطرنشان کرد:‌ پروژه بیمارستان شهریار در دولت پنجم کلنگ‌زنی شده اما دولت‌های مختلف آمدند و رفتند و این پروژه تکمیل نشد اما در دولت سیزدهم تکمیل سرعت قابل توجهی به خود گرفته است.

وی افزود: از دیگر مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به شهریار که اجرایی شده تعیین فرمانداری ویژه برای شهریار است که این امر محقق شده است.

وی اظهار داشت:‌ یکی دیگر از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور تأسیس شرکت مترو شهریار است که این کار انجام شده و هیأت مدیره این شرکت مشخص شده و کار عملیاتی برای ساخت مترو شهریار از سال آینده آغاز می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.