بانک و سرمایهاخباراقتصاد

پیام تسلیت سرپرست بانک سینا به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی حرم شاهچراغ

سرپرست بانک سینا در پیامی، شهادت جمعی از هموطنان بی‌دفاع را در حادثه حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز تسلیت گفت.

پیام تسلیت سرپرست بانک سینا به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی حرم شاهچراغ

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابز عمومی بانک سینا، پیام غلام‌رضا فتحعلی بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون
«جنایت تروریستی حرم شاهچراغ که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران و هموطنان بی‌دفاع شد، دل هر دردمندی را به درد می‌آورد.
در شرایطی که نظام جمهوری اسلامی ایران، با تدابیر و سیاست‌های دفاعی مناسب در سال‌های اخیر به یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه تبدیل شده، دشمنان قسم خورده نظام که تاب دیدن آرامش مردم انقلابی ایران اسلامی را ندارند، هر روز با طراحی نقشه‌های کور به دنبال جنجال‌آفرینی و ایجاد ناامنی، ترس و وحشت به طرق مختلف هستند تا مردم را از انقلاب و دستاوردهای آن ناامید کنند.

این اقدامات گاهی از طریق ترور دانشمندان هسته‌ای، گاهی با شهادت چهره‌های بلندپایه دفاعی و اکنون با حمله به زائران مظلوم و بی‌دفاع نمایان می‌شود.

اما دشمنان ایران غافل‌اند از اینکه این‌گونه جنایات کوردلانه در به خاک و خون کشیدن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، نه تنها تاثیری در ناامید ساختن مردم ندارد بلکه عزم و اراده آنها را در دفاع از کیان و نظام اسلامی مستحکم‌تر خواهد ساخت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم شهدای این حادثه تروریستی و مردم شهید پرور کشورمان، از خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیای الهی را مسئلت دارم».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.