اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

پیکر پاک شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی غرب تهران خاکسپاری شد

پیکر پاک شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی غرب تهران خاکسپاری شد

به گزارش شجرنیوز از شهریار، صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس که در منطقه شلمچه در سن 20 سالگی به شهادت رسیده بود، بر دستان مردم شهیدپرور و غیور غرب استان تهران و خانواده معظم شهدا از مسجد امیرالمؤمنین (ع) تا ستاد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تشییع شد.

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن یاد امام راحل (ره)، شهدای امنیت و شهدای گمنام شهدای اظهار داشت: شهدای گمنام جان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و به خاک و زمین افتادند که ما به خاک و زمین نیفتیم و با ایثار و از خودگذشتگی امنیت و آرامش را برای ما فراهم کردند.

وی افزود: امروز به نیابت از پدر و مادر و بستگان این شهید خوش‌نام مردم غیور غرب استان تهران در مراسم تشییع پیکر مطهر شرکت کردیم تا از آلام خانواده‌اش کم کنیم.

سردار ظهیری گفت: این شهید گمنام در ستاد انتظامی غرب استان تهران نه تنها به خاک سپرده خواهد شد بلکه به دل‌ها و یاد سپرده خواهد شد و عهد می‌بندیم راه این شهید بزرگوار را ادامه داده و پرچمی که بلند کرده‌اند را حفظ کرده و از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پیمان می‌بندیم که این مسیر را ادامه داده و هر روز بر مزار این شهید حاضر شده و از این شهید والامقام می‌خواهیم که ما را هدایت کرده و شفاعت ما را داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.