اخبار شهرستان دماونداخبارخبر مهمدر استان

کادر درمان دماوند در آماده باش کامل است

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند با اشاره به شیوع مجدد کرونا گفت: کادر درمان دماوند در آماده باش کامل است.

کادر درمان دماوند در آماده باش کامل است

به گزارش شجرنیوز از دماوند، حسن خیرخواه مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند اظهار داشت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید ۱۹ در برخی از کشورها و آغاز پیک جدید کرونا در کشور و در سطح شهرستان دماوند بیمارستان‌های سوم شعبان و حضرت فاطمه و کادر بهداشت و درمان در حال آماده باش هستند تا در صورت شیوع سویه جدید اقدامات لازم انجام پذیرد.

خیرخواه درباره علائم سویه‌های جدید کرونا گفت: سویه XBB از حالت کلاسیک تب و سرفه به سمت علائمی همچون درگیری‌های گوارشی، خستگی، سردرد، کمردرد، دردهای عضلانی و مفاصل تغییر کرده است که امیدواریم با همکاری پرسنل بهداشتی و عموم مردم دز یادآور واکسن کرونا جهت پیشگیری از ابتلاء و کاهش موارد مرگ و میر تزریق شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند بیان داشت: خوشبختانه آمار مرگ و میر در شش ماه گذشته کاهش چشم گیری داشته و امیدوار هستیم همچنان مردم عزیز همکاری لازم جهت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند که شاهد وضعیت قرمز و پیک جدید این بیماری در سطح شهرستان نباشیم.

وی عنوان داشت: با توجه به تجربه‌ای که از پیک‌های قبلی داریم برنامه عملیاتی درمان این سویه جدید مهیا است تا در صورت نیاز اقدام به فعال‌سازی بیشتر مراکز سرپایی تنفسی، تریاژ بیماران مبتلابه کووید و همچنین افزایش شیفت‌های کاری کارکنان بهداشتی و درمانی و تعیین تکلیف به موقع بیماران کووید انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.