اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کشف انبار با ۸۵ هزار لیتر روغن تقلبی در شهریار/ ۳ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی و کشف ۸۵ هزار لیتر روغن تقلبی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال و دستگیری ۳ نفر در سعیدآباد شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار کیوان ظهیری  در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیری روغن تقلبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا، با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین مطلع شدند که عده‌ای افراد سودجو و فرصت‌طلب با اجاره انباری در شهرک صنعتی گلگون سعیدآباد شهریار اقدام به تولید و توزیع روغن بی‌کیفیت خودرو می‌کنند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل دقیق انبار و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید کرده و از محل 85 هزار لیتر روغن و واسکازین آماده عرضه با برندهای مختلف به همراه آلات و ادوات جرم کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 60 میلیارد ریال اعلام داشتند گفت: در این رابطه 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و انبار مذکور پلمب شد.

ظهیری با بیان اینکه این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.