اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۰۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان قدس

شهرقدس- فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف ۱۰۴ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در پی انجام عملیاتی با همکاری پلیس غرب تهران خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از دریافت خبری مبنی بر نگهداری و توزیع مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تریاک توسط فردی در شهرستان قدس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام تحقیقات کامل و اطمینان از صحت خبر و پس از تعقیب و مراقبت چند روزه با هماهنگی قضایی و در یک عملیات ضربتی، وارد مخفیگاه متهم شده و در بازرسی از منزل مقدار ۱۰۴کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس بیان کرد: متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعددی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر بوده، در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف و در همین رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فلاحی خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان به صورت شبانه‌روزی در تلاش است تا نظم و امنیت را در جامعه حکم فرما و مجرمان و قانون‌شکنان را به سزای اعمالشان برساند و در این ماموریت بسیار حیاتی و مهم همراهی شهروندان و احساس مسؤولیت آنان در قبال امنیت جامعه، بسیار اثرگذار است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.