اخبار شهرستان پاکدشتاخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۰ هزار قوطی کنسرو تاریخ گذشته در پاکدشت

پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ عدد قوطی کنسرو تاریخ گذشته در انباری به ارزش ۵ میلیارد ریال در پاکدشت خبر داد و گفت: متهم پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و محل مذکور پلمب شد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سرهنگ نجم الدین مرادی ظهر امروز با اشاره به نظارت و پایش مراکز عرضه و نگهداری مواد غذایی در شهرستان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در اطراف شهرستان، کنسروهای تاریخ گذشته را از سطح بازار جمع آوری و با حک کردن تاریخ جدید بر روی قوطی‌ها مجدداً آن‌ها را به بازار مصرف عرضه می‌کند، موضوع در دستور کار تیم عملیات قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه صحت خبر دریافتی تأیید شد و با هماهنگی مرجع قضایی، تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی از انبار بازید و در بازرسی‌های تکمیلی 10 هزار و 400 عدد قوطی کنسرو تاریخ گذشته کشف که با دستگاه لیزر اقدام به تمدید و بروز کردن تاریخ کنسروها و عرضه دوباره محصولات می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و محل مذکور پلمب شد.

سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: فروش مواد غذایی تاریخ گذشته سلامت جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با این افراد با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.