اخبار شهرستان پردیساخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۲۲ فقره سرقت و دستگیری ۹۹ سارق در پردیس

فرمانده انتظامی پردیس از کشف ۱۲۲ فقره انواع سرقت و دستگیری ۹۹ نفرسارق در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در سطح این شهرستان خبر داد.

کشف ۱۲۲ فقره سرقت و دستگیری ۹۹ سارق در پردیس

به گزارش شجرنیوز از پردیس، سرهنگ حجت‌الله پورنجفی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در پردیس داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی در نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای دی ماه در سطح شهرستان پردیس به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات پلیسی موفق به کشف 122فقره انواع سرقت دستگیری 99 سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار داشت: مأموران انتظامی در اجرای این طرح موفق به کشف 3 قبضه سلاح شکاری و جنگی، 30 مورد اماکن خصوصی، 14 دستگاه خودرو، 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 8 فقره سرقت منزل شدند.

سرهنگ پورنجفی در ادامه گفت: کشف بیش از 1 کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر، دستگیری 15 فروشنده و قاچاقچی و 19 نفر معتاد از دیگر نتایج اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان با تاکید بر استمرار این گونه طرح‌ها در طول سال جاری تصریح داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن 110 ویا پیامک 110211به پلیس اعلام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.