اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در ملارد

سرهنگ "منصور خدایی" اظهار کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از مکان استخراج رمز ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در ملارد

به گزارش شجرنیوز از ملارد، سرهنگ “منصور خدایی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا ملارد با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی مکان استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز در صفادشت شدند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از ملک تعداد 16دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های غیرمجاز کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده به شهروندان توصیه کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.