اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در اندیشه

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از کشف ۱۶۶ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و ۴ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خبر داد.

کشف ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر در اندیشه

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردارکیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده از منابع خبری و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مبنی بر خرید و فروش موادمخدر از نوع حشیش در شهر اندیشه شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران قرار گرفت.

وی گفت: پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران به همراه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در آدرس اعلامی حاضر و در بازرسی از یک منزل ۱۶۶ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و ۴ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این عملیات یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز توقیف شد، بیان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.